dimarts, 2 de setembre del 2008

telegrama dultima hora

si, perdoneu q aksts dies stic una mica out, he stat molt liat, a veure, a pams.

laltre dia vaig anar a la botiga asus q havia vist i vaig starme alla no se quantes hores, no se si el tio es informatic o no, jo suposava q si, xo la veritat sq no tenia gaires millors ides q jo a lhora de fixar tot axo. total, q ho vam fer a la meva manera, vam instalar un segon windows i aixi vam poder recuperar la info q hi havia a tot el portatil (de fet va ser mes complicat q axo, pero ja us ho explicare amb calma) es a dir q torno a tenir ordinador, de fet stic online des del meu propi ordinador.

ok, un tema resolt. el tema mobil tmb el vaig resoldre laltre dia, vai comprar al final un nokia x aprox 25 euros i mira, em fa rabia, xo li hvia d tornar laltre al peter i es el millor q he trobat. es daksts en blanc i negra encara, digital, pero nokia i truca i envia sms aixi q es tot el q necessito, i no es gran ni pesat.

tema pis, el propietaris son una mica exigents, tmb amb ells mateixos, i no volien q anessim a viure fins el cap de setmana pq no sta tot apunt ni molt menys. pero la sarah sta pagant hostal i x tant, vam dirlos si podia almenys ella anarhi abans. o sigui q dma dimecres ella ja sinstala alla, jo tambe anire x supervisar q tal van les coses i potser ja hi porto part de les meves coses. encara no hem firmat el contracte, potser dema, pero no saltare dalegria fins q no vegi q tot ha acabat sent com haviem parlat q fos.

per altra banda, i ara si q acabo, dma comencen els programes dorientacio per erasmus etc, x tant encara stare mes busy i tindre menys temps, be we will see. men vaig a dormir q dma he de ser a la uni a les vuit del mati!

bona nit, des de les golfes.

1 comentari:

  1. no diguis blat fins que no el tinguis al sac i ben lligat! tot i això, el pis està cada vegada més aprop! felicitats!

    ResponElimina

santa 2009 - recorregut final pels balcans


Mostra santa 2009 en un mapa més gran

Budapest (by Laura Kettle)

romania 25-29 març 09

escapada PARIS març 2009


Mostra paris 4-8 març en un mapa més gran

back to budpest... el camí més curt: la línia recta!

en busca del hogar vol.MAP

skyscanner.net

l'únic món que tenim