dijous, 4 de setembre del 2008

passi passi, q veurà el piset

dijous 4 de setembre, sí, teoricament havia danar a la uni a les 8, pero vist que es el mateix q ahir a la tarda, es a dir, seguir amb el registre q la majoria ja hem fet, ens saltem l'assegurat avorriment. així que la proxima cita es el dinar, avui una mica mes tardm a quarts de dues. aixi doncs, que puc fer aquest mati? mudarme! haha

de fet haviem quedat amb la sarah que vindria a ajudarme, ella volia veure no se quina tenda de bicis prop del pis den peter, i despres podiem marxar tots dos amb les meves coses cap al pis. pero no mha dit res i sestà fent tard. al final la truco i quedem q me nhi vaig cap alla, jo tot sol, amb tots els trastos. he estat empaquetant de nou el poc q havia desanpaquetat, pero clar, esta tot tant milimetricament colocat pq hi capiga q per poc q treguis tornarho a posar es una feinada. motxilla north face tronja davant amb l'ordinador, carpetes i demes (a petar), maleta-bossa negra darrera (pq te tires com per poder portar a lesquena) amb roba, llibres, neceser i demes (a petar), maleta taronja de rodetes a la mà amb roba i mes roba (a petar) i cap al metro! de fet no, millor agafo el tram, sera mes llarg, xo podre seure i no mhaure daixecar fins q sigui alla.

arribo petat i suat, dutxa i cap a dinar al mateix restaurant de la uni q ahir (per la cara). despres comencen les coses interesants, els horaris i les assignature q podem agafar. definitivament, aksta gent no en sap d fer aquestes coses. començant pq al maig ja vam haver descollir assignatures i ara l'eleccio no serveix de res (cosa q ja sabiem, pero no deixa de ser estupid). tenim a les mans un mega llibrot amb, teoricament, totes les assignatures de la univesitat, de totes les modalitats. pero no, o sigui, es curren un mega llibrot pero no hi posen totes les assignatures, vaja, q algunes falten i algunes sobren. i definitivament, nomes podem escollir entre uns horaris q ens pasen fotocopiats (quatre pagines) on, de fet, tampoc hi ha les assignatures optatives. ole! realment es per donarvos una madalla!

i això no és tot, pq demà hem dentregar un full on hem descriure totes les assignatures q volem fer, el seu codi, el profesor q les imparteix, i els credits q representa... (i jo queixantme pq fins aquest any no hem pogut fer la matricula online...), és a dir, q hem dentregar aquest full sense saber els horaris de les optatives, ni de les assignatures culturals del pais (vease hungarés, cinema hungarés, literatura hungaresa, historia i economia hungaresa, etc) es a dir, una broma. tenim, es clar, fins el 17 de setembre per canviar les assignatures q realment volem fer. es q no hi ha una altra manera, si fins daqui una setmana no sabre tots els horaris, potser he de refer el meu horari de dalt a baix! total...

la darrera part de la tarda va dedicada a 'com desenvoluparse per budapest', informacio sobre IDs, banks, acomodacio, transport, menjar, compres, entreteniment, esports, etc etc. i una presentacio per part de ESN, Erasmus Students Network (molt activa en aquesta universitat, crec q ja ho havia dit). marxem cap a caseta, poso ordre a les meves coses, aixo aqui, aixo alla, les maletes ja son buides! sembla increible, quines ganes tenia de fer aixo! encara falten alguns detalls, pero sembla q tot es en ordre. em de comprar llencols i coixins i potser alguna altra cosa (no sabem si natros o els propietaris).

cap a les 20h nem cap a casa la Magda, la polaca, i en Jouni, el fines. viuen en el mateix pis, es van trobar alla com si diguessim. tenen dos companys de pis mes pero q no conec. voliem na a sopar a un baruxu baratu q ells coneixien, pero al final nem a comprar quatre coses i fem supa a casa, amb vinet inclos. parlem de mil coses pero basicament devatem extensament sobre les llengues, els seus origens, les seves gramatiques, etc. jo per enessima vegada explico q parlo catala i aquestes coses. els fa gracia q quan em presento a desconeguts sempre dic q el meu nom es dani i q vinc de barcelona, i despres duns segons, segons la cara, dic spain. als espanyols q hi ha x aki (moooolts, som el grup mes nombros destrangers, 42) no els fa tanta gracia, pero vaja.

no marxem gaire tard, crec q men vaig a dormir a quarts de dues o de tres. demà tocaria matinar una altra vegada, pero un dia mes, ens saltem el registre q ja hem fet, i suposo q anire directament a les 10, vaja, segur, pq em poso el despertador a les 9.15h. bona nit pest.

2 comentaris:

  1. nani, m'encanta!! aquests últims articles m'agraden més i més! comencen les aventures, la gent, les historietes de buda, de pest, de la gent, les llengües, els sopars, els dinars, les assignatures...! Ara que ja estàs instal.lat ja només et queda disfrutar! (home, estudia també, eh!) No deixis d'escriure, eh! Em sembla que sé més de tu ara que quan estaves a Barna!
    petons

    ResponElimina
  2. oooh! punt numero 1!!!


    JA COMENCES A FER CAMPANA!!! mare meva... i a sobre deus incitar a la sarah!

    punt numero 2!!
    la teva havitació és aquesta tant gran de les fotus?? o es laltre axi estirada! weno, el k a mi mimporta realment és...hiha lloc per anar-hi o ke??

    punt numero 3!!

    queda taaan malament axo de pest....no trobes??

    resum! et trobo a faltar per anar a la platja akests dies! hi vaig sovint amb el bicing! ah! i a veure si et poses al dia dels dies! xk per kulpa teva jo ja nose ni en kin dia visc!

    ResponElimina

santa 2009 - recorregut final pels balcans


Mostra santa 2009 en un mapa més gran

Budapest (by Laura Kettle)

romania 25-29 març 09

escapada PARIS març 2009


Mostra paris 4-8 març en un mapa més gran

back to budpest... el camí més curt: la línia recta!

en busca del hogar vol.MAP

skyscanner.net

l'únic món que tenim