dilluns, 25 d’agost del 2008

en busca del hogar vol.I

diumenge 24 dagost, no he sortit de casa en tot el dia i cap a les 19 dic, va home, surt a ventilarte una mica (no he sortit de casa buscant pisos online, of course, i quedant amb alguns per dema). just agafo la bici (si, tinc la gran sort q en Péter mha deixat una bici per aquests dies, es genial poder anar tot el dia amunt i avall amb la bici per budapest, i mestalvio temps i diners), be, doncs nomes agafo la bici i em truca un noi a ki havia enviat un mail per si vull anar a veure el pis llavors, i jo, puta mare home. el pis era petit i no mal cuidat pero antic, la meva habitacio tenia bany propi i era força gran, pero no se, no em donava feeling, la veritat, i no era gens barat pel que el pis tenia, i la zona tampoc no acompanyava gaire, tot i q era força aprop de la uni.


dilluns 25 dagost, mhe adormit una mica (no se q em passa aki a budapest que em costa molt llevarme i estic molt de rato fent 5 minuts mes, 5 minuts mes al despertador, i a vegades ell es cansa i madormo un mica, be, tan se val aixo ara), despres desmorzar miro una mica mes dinfo per si algu mes ha contestat, i surto de casa (amb portatil inclos per si necessito chekejar el mail o alguna adreça durant el dia).

12h, he quedat x veure el pis de l'Ildiko, es molt xulo, modernillo i gran, i les habitacions son grans, seriem ella i dos mes al pis, es una mica car pero es molt mes xulo q laltre. l'Ildiko em dona una impresio estranya, com mig paradeta o no se, potser es timida, no se, pero el pis realment esta be, pero ella esta a lespera de que dues noies diguin si si o si no, clar, tancaria el tema buscar roommates, a veure si hi ha sort, pq jo viuria aki.

13h, he quedat x veure el pis de la Veronika, ja mha dit akst mati quan lhe trucat que el pis estava patas arriba pq estan pintant i posantho tot a to, realment esta tot patas arriba. el pis no sta mal, no es gaire gran, pero les habitacions si, i sta davant dun mercat i te força llum, tambe es molt mes car del q pensava, pero ja veurem, es una posibilitat, pq jo viuria aki.

14h, he quedat x veure el pis den Thomas, alemany, buff, quin pis, apart destar brut i desordenat, no te cap inquili, i el preu total del lloguer i les despeses shaurien de dividir en 2 o 3, depenent si es lloguen les dues habitacions o tambe la sala destar, o una minicambra suficient x ser habitacio pero al mig del pas per anar al lavabo. no se, realment es un pis enorme i tipic from budapest, pero caldria arrenjar moltes coses i trobar altres inquilins, etc, feina q no puc permetrem el luxe de fer, pero queda com a opcio, ell mavisara si hi ha altres inquilins interesats o com va la cosa.

em fico en un mcdonalds per poder treure el portatil i tal sense preocupacions, pero no hi ha noticies noves, he quedat a les 16 per un altre pis, i son les 14.30 passades... mmm... va, vaig fins la uni per veure si hi ha nous anuncis de pisos o si la Eszter te noticies, pero no hi ha gaire sort, i connec una north americana, pero no gaire interessada en fer negocis amb mi, li dono el telefon i el mail, pero no crec q arribem a fer negocis. marxo corrents q a les

16h, he quedat x veure el pis den Carlo, un italia q marxa del pis pero q me lensenya, es una mica cuxitril, es nota q han volgut fer habitacions on no nhi havia, pero bueno, son força grans (com altres q he vist, tenen el sotre molt alt, llavors fan un altell amb el llit i poc mes i la zona dabaix es el teu sitingroom/office, etc) pero no dona bon rotllet i no conec els inquilins, tampoc es gaire aprop ni del centre ni la uni, axo si, resulta força mes barat.

17h, he quedat x veure el pis den Ramin, no havia quedat amb ell, pero mha enviat un missatge al migdia i lhe trucat i el vaig a veure ara, no se ben be don es, pero de mes a lest encara, rotllo persa, viu en una especie de edifici nou amb idea de residencia, son passadissos super llargs i mini pisos, cuina, bany i dues habitacions. clar, seria llogar una de les dues, em deixa escollir (evidentment la gran) i no es dels mes cars i es aprop de la uni, pero una mica lluny del centre. pero.. nose, no viuria amb ell, no em dona bon rotllo, ens entenem amb dificultats. pero el colmo ha estat quan he arribat al centre per relaxarme una mica, he vist q mhavia enviat un missatge al mbl, dient q si jo volia, ell pagava 5000 florins mes (dels 55000 del lloguer) per mi si anava a viure amb ell, pq realment volia viure amb mi... paraules textuals... mmm... crec q no es el q estava buscant, haha, no se si en angles no acaba de tenir el mateix significat, pero vaja, entre q jo ja el veia una mica aixi, i q em diu axo, pfff, no gracies, no ets el meu tipus.

be, he fet la parada corresponent pel centre, en un carrer rotllo portal de langel i tal, tot comerços i peatonal i tal, be, dnks he mirat mails i no noticies, jolin. i he fet una mica de parada i reflexio sobre tot el q havia vist, ha acabat de fer algunes anotacions i senyalar totes els llocs al planol (pobret esta ja tan atrotinat..) i mhe decidit a fer una semibojeria. lanunci nou q havia vist a la uni era duna noia q buscava noia x compartir pis, el preu no esta pas malament i la zona es per on he estat buscant, pero clar, de moment encara soc home. la truco i amb un morro q no se don mhe tret a les

19h, he quedat x veure el pis de l'Adrienn. bua, ledifici no te ascensor i viu en un segon, i el pis es petitet, rotllo per una persona, pero hi ha un altell a la sala destar q seria la meva habitacio, poca intimitat, si, pero... sq ha estat tan bo presentarme alla i estar parlant amb ella pq clar, a priori no tenia pensat llogarme pas lhabitacio, pero saps, x provar.., i hem estat parlant, tambe fa arquitectura i va estar un semestre a valladolid (pobreta, axo mha sabut greu) i sap espanyol, pero hem seguit parlant amb angles, i daixo i dallo, super simpatica. la tia suposo q flipant, pero jo era el primer q flipava de la situacio, em sortien les paraules q no sabia don, era com un enamorament (val a dir q la tia esta de bon veure) i la veritat sq es petito pero super acollidor el lloc, no se, em dona molt bon rotllo, pq jo viuria aki.

finalment he arribat a casa, euforic dun dia profitos, i euforic de lultim encontre (mha dit q divendres decidira i em dira alguna cosa, no crec q tingui res a pelar, pq lemocio del moment no crec q duri fins divendres, pero ha estat molt divertit i segur q ens tornem a veure). ara dutxa, sopar, i buscar mes i mes, dema no promet tant, no tinc cap visita concetada, haha, pero anire a una agencia q he trobat amb pisos barats. ah, avui, entremig de no se quins pisos, he visitat una agencia, pero un trunyot. ara be, tambe estic pensant de pillarme un pis duna agencia q tmb he vist per internet, son pisos per dos i clar, sortiria millor de preu, i jo escolliria el comany de pis, pero clar, trobarlo tambe es un risc, ja veurem. de moment, bona nit des de budapest.

PD. quina llastima q no hagi anat fent fotos i aixi us les podria penjar aqui. clar q tampoc es plan de quedar com un freaky quan vas a visitar un pis on vols narhi a viure...

1 comentari:

  1. Suruuu

    Amb tu he de parlar seriosament de temes musicals. Igual després de tan de temps intentant-ho aconseguiré que vinguis a cantar amb mi, i és que quan les coses fan olor a pasta convèncer és més fàcil....
    Ah, bona tornada i tals!


    Dani rei,
    això de l'altell és molt bucòlic, però veient la necessitat intergalàctica de l'alex per marxar de la seva habitació-altell antiintimitat crec que no t'ho recomano gaire...! Però si la noia és tan maca, doncs és clar...
    Bueno maco, avui curt que tinc feinetes. Estamos en contacto.

    csók*

    ResponElimina

santa 2009 - recorregut final pels balcans


Mostra santa 2009 en un mapa més gran

Budapest (by Laura Kettle)

romania 25-29 març 09

escapada PARIS març 2009


Mostra paris 4-8 març en un mapa més gran

back to budpest... el camí més curt: la línia recta!

en busca del hogar vol.MAP

skyscanner.net

l'únic món que tenim