dissabte, 30 d’agost del 2008

en busca del hogar vol.IV

dissabte 30 dagost, em llevo i en peter ja no hi es. em dirigeixo com cada dia a mirar els mails i provar de trobar alguna cosa nova. rebo resposta de la del pis q estem tan interessats i diu que avui va un tio a veurel. shit! fins q no marxi i digui si el vol o no, no pot dirnos si stan lliures les dues habitacions o no, pero el mes fort, es q em diu q la verda es la unica q sta ocupada de moment, perdona? la verda es q la jo vaig visitar amb la Ilona i em va dir q mho podia pensar amb calma, fins el dia 5 (q jo vaig flipar, xo bueno), i ara resulta q esta ocupada?? envio un mail explicant el q i dientlos q axo no es fare i q axi no es fan les coses. la noia (la gabriela, he suposat sempre q es la propietaria) em diu q ho sent, pero de fet va ser culpa de l'Ilona, pero sera p..! cagon lou! era la millor opcio per ara, i si les uniques lliures son la blava i la taronja, shit, lhome q va a visitarlo segur q pilla la blava (es la mitjana i la taronja es la petita). efectivament, mescriu un pel mes tard q lhome sha pillat la blava, seran guarros! i a dia davui (diumenge mati) encara stic sperant resposta de la Ilona, a veure q se li acut dir, pero quins ous... axo si q mha fet enrabiar! quina mala llet! (i a sobre tinc mig mal de cap, no se si sera resaca, no crec, no vam veure mes q dues cerveses i un palinka, pero bueno).. oh, shit!

cap al migdia em truca la Sarah, haviem quedat per veure el pis q no vam veure ahir, el de la Kati, a les 16, pero em diu q sino estic ocupat q podem anar a veure un pis molt aprop dAstoria (centre), ella ja lha vist pero podem quedar a les 15,30 per veurel again, diu q es un pel car pero q per veurel i tenir mes referencies.. a mi em sembla be, em vesteixo i marxo, a les

15,30h, hem quedat x veure el pis de Semmelweis utca, la localitzacio es perfecte i el carrer precios, te abres i es tranquil tot estar en mig del meollo (pocs carrers tenen abres aki), el pis esta way, habitacio enorme, living q podem transformar en habitacio, cuina enorme, esta mb la veritat. no ens agrada el tio q ens lensenya, el propietari, es merament un home de negocis, quan li preguntem per si podria arrenjarho per serhi tres diu q si si no ha de posar un duro, no moura un dit x nosaltres, no ens cau massa be, pero realment el pis es macu i la situacio es perfecte. enviem un sms a la kati de q fem una mica tard, pero a les

16,30h, hem quedat x veure el pis de la Kati, oh, deu meu! quina joia de noia, tambe hi ha lamiga (q fa com de traductora) totes dues son super amables i atentes (tambe hi ha la mare de la kati, un sol de dona, q no parla res dangles pero ens vol dir coses tot el rato en hungares, una joia, tambe hi ha dos gosos molt macus q juguen amb nosaltres de seguida. la kati pateix pq no esta tot acabat (de fet vam cancelar la cita dhair per aixo), em sap greu pq creu q si no ho veiem perfecte no ens agradara, pero en realitat es un pis precios, lesta decorant super be i amb molt damor (tambe es la primera vegada q el lloga), es nota q no es un negoci per a ella, realment vol q estiguem be alla, seiem i parlem sobre les posibilitat de transformar el living en habitacio per dos (li demanem si seria posible comprar dos llits, mes q res, portarlos q pot ser molt dificil x nosltres, i si d cas ho paguem a mitjes) pero el pis es precios, potser un pel petit x tres, i ella es un encant, i lamiga, i la mare (jo em vaig enamorar de totes tres, pero sobretot de la mare, sense parlar ni una paraula transmetia tan damor i afecte..). el problema mes gran es la situcio, no ens es gaire favorable i la zona en peter mhavia explicat q no es de les millors, pero bueno, es una molt bona opcio.

tenim gana i busquem algun lloc on seure i menjar algo, i parlar sobre el tema i comencar a prendre decisions i descartar opcions, avui hauriem de prendre una decisio i dema mati comunicarho a tots els implicats. tambe parlem sobre la natalie, ens esta mig perseguin x saber de nosaltres i passem forca della, no sabem ben be com tractar el tema. descartem el pis del no se ki i descartem el de semmelweis utca, despres de parlarho mooolta estona (ja sabeu lo indecis q soc, doncs la sarah es tambe de lestil, haha, vaya par) es a dir q ens queden el del noi simpatic i el de la kati, localitzacio vs. arrenjament del pis. quina decisio mes dificil. pensem tambe en la dificultat de posarhi mes persones, el de la kati per tres el preu esta be, pero no podem ser mes de tres i ja starem una mica justos. el del noi simpatic es mes gran, podem ser quatre i ben avinguts, definitivament aquesta es la clau q ens fa descartar la kati tot i q ens sap mooolt greu (sobretot pq stem enamorats de la situacio, del recolzament q tindrem per par seva, i pq no volem q un no li signifiqui un fracas (imagineu fins on arribem a pensar) i volem proposarli de ferli publicitat a la uni, segur q no te dificultats per llogarlo, es precios, spero q tingui sort amb els llogaters.

uo! ens hem decidit ja? q fort! pero no esta tot fet, hem parlat amb el noi simpatic per preguntar fins a quin punt estan disposats a arrenjarho tot per poderhi viure 4 i, basicament, q com q era el seu antic pis ara hi falten moltes coses q es van endur i, per tant, hem destar segurs de q es faran carreg de q no hi falti res. parla la sarah per telefon, sembla q no hi hauria cap problema, la veritat sq lhome sembla molt simpatic i amable pero, no se, fins q no ho vegi no estare tranquil.

hem passat un moment pel seu hostal i hem vist un altre pis online, es duna agencia, pero es gran, sembla q hi podem ser 4 ben avinguts i la localitzacio es molt centrica. decidim dir q si al noi simpatic i veure igualment aquest dilluns si es possible, al ser dagencia no podem fer res abans.

li explico a la sarah que es IKEA, aqui tambe nhi ha un, i li he ensenyat a pisos q hem vist q moltes coses eren dalla (segur q el pis de la kati es 100x100 ikeam haha). i jo ja tinc el cataleg IKEA 2009 d budapest!! haha, de segur q ens sera util.

ens hem trobat l'Agi pel carrer. jo li vaig enviar un mail dimarts quan stava en bajon, per si podia ajudarme a mirar webs hungareses o tal, pq mestava sent molt dificil trobar coses interessants a bon preu, ella quan a arribat de balaton i ha vist el mail mha enviat un sms, despres lhe trucat i li he dit q les coses ja estaven anant molt millor, estava preocupada pel mail, tal com estava deuria ser molt depriment el mail. no hem quedat pero ens hem trobat pel carrer, genial! hem pogut parlar i li hem explicat les nostres dues opcions, ella sperava una amiga x anar a prendre algo, aixi q dspres de passar per lhostal de la sarah ens hi hem apuntat. es un lloc nou, lagi no el coneixia i sta aprop de ca seva, se sembla molt a un q vam anar amb en peter i la trupe, mho ha semblat fins q no he stat plenament dins, fem una cervesa de mig litre (380huf -> poc mes deuro i mig, depen del canvi) i parlem com sera trobar companys de pis i triarlos, aprofitarem aquesta setmana x fer contactes i anar filtrant.

pinta be, amb la sarah ens entenem, te 20 anys pero sembla mes madura, acaba akst any enginyeria ambiental, esta aki nomes fins nadal (petita putada, haurem de buscar substitut), despres sen va a Salt Like City, quines coincidencies, just abans de q mho expliques li vaig dir q hi havia estat dos estius, etc. es a dir q ella fa tot el curs fora de la seva universitat, pero entre budapest i SLC. ens entenem pq es forca equilibrada, vol ser 4 per fer mes pinya i festa, pero no pretent q el pis sigui una festa constant ni res per lestil, tambe pensa q el numero idal es ser 4, i ha poder ser 2 nois, 2 noies. el pis q hem triat podem serhi 4 si trobem algu q vulgui tambe compartir habitacio amb ella, pero de fet, si som 3 el preu surt igualment raonable (increible, no?). semblava q no, pero amb ella farem pinya.

truco el peter, q mha trucat abans per si volia anar a prendre algo, q stava a raday street, pero em surt una tia q deu dir algo aixi com q esta fora de cobertura o tal (estrany q no ho diu en angles tambe, pq quan tequivoques de numero tho diu en both idiomes). aixi q marxo cap a casa, de fet avui es tard, molt tard, quasi les 23 i ha comencat a refrescar. durant el dia fa fins i tot calor, pero tarda i nit has danar abrigadet i amb la bici fa rasqueta. stic content ja hem decidit on anirem a viure, pero no stic eurofic, nkra cal veure com arrengen el pis per nosaltres (no pateixo gaire pq sel veu maco el noi, pero fins q no ho vegi...) i la localitzacio es genial (marco en punxo verd aquest pis al mapa ok? el del noi simpatic... ja seria hora de q li sapiguessim el nom. de fet amb la sarah li diem aixi o parlem del pis de lesglesia, pq sta davant della. es divertit tambe q vaig tot el dia amb la meva llibreteta apuntant la info dels pisos i fent numeros i dibuixant les plantes i tot (sq sino et fas un cacau despres de veure mes de 20 pisos!) la sarah pensa q soc super ordenat, haha, pq smpre vaig apuntant les coses a la llibereta i tinc tot sota control, tmb el mapa etc. pero sq es incapacitat meva de recordar les coses si no les apunto, i dspres de tants pisos, la veritat sq mesclo gent, localitzacions i habitacions i banys i cuines, haha. men vaig a dormir tard, rotllo les 3, encara miro alguna altra web pero crec q ja esta. lhem trobat.

4 comentaris:

  1. Que bé que ja ho hagueu trobat! Ara espero que tingueu sort bsucant companys. Suposo que és millor escollir tu els inquilins que no pas que t'escullin, oi?

    Cuida't i abriga't, eh?




    Muà

    ResponElimina
  2. joé nene quina odissea la búsqueda de pis eh... ufff que palo em faria a mi jajaja

    però segons el sms ja n'has trobat un oi?
    bueno, ja m'ho explicaràs detingudament. jo després t'enviaré un e-mail explicante vacances i històries jejeje
    així que ja me'l contestaràs i tal i tal pascual ok?


    llàstima que abans al msngr no haguem pogut parlar més, però com ja t'he dit, i'm back, així que seré pel msngr sovint, com sempre xDD jajaja

    ale ciao bacalao.
    un beso gran amigo!

    ps. i miss u too ;)

    ResponElimina
  3. MOLTES FACILITAATS! ja ho heu aconseguit. ara només falta fer les entrevistes personals. proposo que les gravis en video i les pengis al utube i al blog, per anar-li donant vidilla, ja que ens fas els reports tan acurats... o tanca tots els candidats durant 3 dies al pis amb càmeres ocultes i fas un rotllo granhermano. aixi veus qui crida i que no neteja.

    són idees.

    kesos!

    gus-gus

    ResponElimina
  4. uah, el que m'espera...

    dimecres marxo a porto i, per variar, em toca buscar pis per viure durant un curs... jejeje

    anims crack!

    ResponElimina

santa 2009 - recorregut final pels balcans


Mostra santa 2009 en un mapa més gran

Budapest (by Laura Kettle)

romania 25-29 març 09

escapada PARIS març 2009


Mostra paris 4-8 març en un mapa més gran

back to budpest... el camí més curt: la línia recta!

en busca del hogar vol.MAP

skyscanner.net

l'únic món que tenim