dijous, 28 d’agost del 2008

en busca del hogar vol.II

dimarts 26 dagost, no tinc quasi mails de gent o telefons on contactar, tot i que em passo tot el temps q stic a casa enviant mails o buscant webs etc, jo crec q he arribat a enviar centenars de mails o peticions, hoho, vaig fer un model (q te les seves petites variacions segons on lenvio) q explica ki soc i q busco, etc i vinga, a tort i a dret. si darrera daquests contactes hi ha algun grup immobiliari camuflat deu esta flipant amb mi, haha. he contactat amb estudiants daki, estudiants erasmus q arriben, estudiants erasmus q marxen, particulars, agencies, jo crec q puc muntar el meu propi negoci immobiliari si algu sofereix a ferme de secretari, haha.

el millor del dia ha passat pel mati, quan xekejava els mails i esmorzava mha trucat l'Ildiko preguntant com tenia la decisio i explicantme q una noia aniria a veure el pis (era aquell pis tan maco i car q la noia buscava dues persones), total, q la tengo en el bote! i per acabarho dadobar em truca l'Adrienn, la noia que nomes buscava noia, i em diu q si vull puc mudarme ja, hahah, q crack! pero ja sabem els inconvenients del pis (llit en un altell del menjador), aixi q li dic q vull mirar algo mes, pero q seria genial viure alla i amb ella (i es cert, aixo em sap greu, no crec q trobi feeling aixi amb ningu altre). aixi q surto euforic de casa.

15,30h, he quedat x veure el pis de la Krisztina, una noia hungaresa q em posa nervios amb la mirada, es daquestes persones q no deixen de mirarte als ulls de manera penetrant i que, a mi, si no minteresa tal persona, em posa nervios. el pis esta una mica a prendre pel cul, per dirho dalguna manera (dins es clar dels limits q jo ja he preestablert), i no esta pas malament, ni la sala destar, ni la cuina, ni la seva habitacio, etc, pero el q hauria de ser la meva habitacio... carai! aixo es un zulo! i per mes inri esta com insonoritzat (way x tenir intimitat) pero encara mes zulo de segrestat! haha. em sap greu pq a vegades els hi dic q mho he de pensar i tinc clarissim q alla no viuria si no fos lultima habitacio de budapest! pero vaja.

me endut el portatil avui tambe, i vaig connectantme de tant en tant, aixi q no tinc res q fer i veig un lloc segur x la ciutat (en realitat la ciutat es forca segura, mes q barcelona almenys, pero jo no puc treurem la por de dintre, i mes anant de 'turista' com vaig (deixemho en estranger i jove). pero res, algu q respon que ja no es a budapest, algu que ja ha trobat company de pis, algu que ja ha llogat lhabitacio...

torno a casa dhora (estrany aksts dies) i amb mala sensacio, avui hi ha una mica de bajon, aixo de no trobar res mitjanament be i a bon preu, collons! sq no pot ser! ha estat un dia una mica dur. aixo si, han arribat la Math i en Péter del viatge i mha reconfortat el to amb q mha dit q em podia quedar fins q calgues.



dimecres 27 dagost, he quedat amb la Zsuzsa, de la uni, de barcelona (pels qui no la conegueu es una noia hungaresa, no de budapest, q estudia arquitectura a barcelona i hem fet algunes assignatures junts). hem fet un cafe amb llet i caramel (aqui la carta de cafes es mes llarga q la de plats quasi, cafe expresso, cafe llarg, tallat curt, tallat curt amb caramel, cafe amb llet, cafe amb llet i caramel, capuccino, etc etc, no es deu produir allo tan tipic del cafe amb llet, pero el cafe q sigui de sobre, i amb sacarina, i curt de llet, i q sigui templada no calenta, haha). la veritat sq era molt bo, no ha calgut posarli sucre es clar, tot i q ens nhan portat (haure destudiar si es tipic del pais beure cafe molt destilat o q, pq el cafe llarg (rotllo america) tambe esta molt estes aki. ha estat un trobament fugac pero molt maco, hem xlat de buda, de pest, de barcelona, de les unis, darquitectura, de lexperiencia de marxar a estudiar fora, aix... quants dilemes entre tots dos! (tambe em confirma q els preus q stic trobant son cars, entre altres coses).

he promes a la Math q a les 16 seria a casa, ella marxa ja cap a paris i cap a les 17 marxara de casa. pero encara tinc temps de passar x la uni i veure un anunci duna noia grega q busca pis. la truco i ella sap ki soc i em parla dun pis q ja he vist, eing? what are you talking about? resulta q li han passat el meu contacte, l'Eszter suposo, i ha deduit q havia vist un pis, tmb li deu haver dit l'Eszter, pero no es aixi, i resulta q sta alla al costat i que a les

15h, han quedat x veure el pis de la Katalin, una dona q parla angles amb dificultats, pero si q parla alemany i hungares. he dit 'han quedat' pq resulta que la noia grega estava amb lamericana q vaig coneixer (i sumali el pare de la grega, tot un person, sap italia i alemany i sarregla amb langles, aixi q quan la dona del pis no sap dir algo en angles, ho diu en alemany i lhome ho tradueix a langles i a vegades mho explica a mi en italia (com si no lhagues entes amb langles, saps), haha, tot una risa, jo provo de respondrel tambe amb italia i encara es mes divertit.). el problema es q es un daksts pisos q pretenen fer per mil posant llit a menjadors i sales destar, i llavors has de travessar dues habitacions i un bany, si no has passat abans x la cuina, per arribar a la teva habitacio... em… it’s going to be that not.

marxo corrents per arribar a casa i desperdirme de la Math i agrairi el q ha fet aquests dies per mi, comencant x arrenjar la meva estada aki. pero el dia no sacaba i, ja no recordo si lhe trucada jo o mha trucat, pero a les

18h, he quedat x veure el pis de la Katalin, una dona q parla angles amb dificultats, haha, sembla un deejavu, eh, es diuen igual i parlen igual, pero son dues dones diferents, haha. lhabitacio q mensenya no esta mal, pero el pis tampoc es cap meravella i no macabo dentendre amb ella sobre ki mes viura alla. li pregunto si la resta dhabitacions are available pensant en lamericana i la grega. quedo amb la grega pq vinguin a veure el pis al cap de mitja hora, pero vaja, per si els interessa, pq a mi no gaire, i la resta dhabitacions (no la q jo anava a veure) tenen el mateix problema q el dabans, travesar habitacions, etc. total, q marxem tots del pis i santes pasques. jo vaig xino xano, amb la bici a la ma pq tinc temps, fins la seguent parada, pq a les

20h, he quedat x veure el pis den Daniel, quina gracia el nom, haha. el pis esta prop de la uni, i de fet ja vaig veure un pis en akst carrer (el primer q vaig veure), i loferta era barata en un principi, pero pq el tio preten ficar dues persones en una habitacio, llavors claro q surt barato, pero si la vull x mi sol resulta car (obvi) i tmpc magrada gaire la resta del pis. aixi q marxo cap a caseta ja, i a seguir amb la recerca.

la veritat sq la recerca no sembla anar molt be, i tinc el problema de lordinador, i el detall del mobil, pero jo estic dun excitat i un felic... aixo de muntarte la vida al teu rotllo mencanta, i nomes pensar amb tot el q mespera aquest any ja sem posa un somriure a la boca. avui em costa adormirme i tot de lexcitacio.



dijous 28 dagost, (em costa llevarme mil) i em paso el mati i migdia a internet buscant, enviant mails, i fent trucades. ah, amb tot aixo, parlo amb l’ildiko cada dia sobre com esta el tema del seu pis. mesta caient millor del q vaig percebre, es veu q es mestre i comenca la setmana q ve a donar classes, a nens de 12 a 14 anys crec q mha dit (be, no tan nens), jo crec q simplement es timida i reservada. La situacio del pis ha canviat, se suposava q hi havia danar a viure una anglesa i, x tant, ja teniem resolt el tema de no tenir el segon flatmate. pero ara resulta q aksta ha dit q no i esta de cami un noi espanyol q sinstalara avui mateix. cagada! li he dit q no eren bones noticies, pero q seguia interesat (es el pis mes maco q he vist i ben situat, el preu falla una mica). per sort he pogut arrenjar algunes cites x aquesta tarda, una es a les

17h, he quedat x veure el pis den Greg, un paio frances q no viu al pis i q se li nota una vidorra alternativa a sobre q flipes, el pis estava presentat molt be a les fotos q havia vist, minimal i tot, pero no el tenen gaire cuidat. hi ha dues habitacions grans q estan forca be, sala destar comuna, cuina, i ja hi ha un frances instalat a lhabitacio petita (un altre buenrollero). el pis no sta malament, pero es car, es en un tercer sense ascensor i la companyia i el tio q ho porta no mhan fet bona espina. pero per sort a les

18h, he quedat x veure el pis de la Ilona, be, tampoc es seu, ella es duna agencia de pisos i apartaments per vacances (no he acabat dentedre pq tenen akst) pero el pis es genial, es gran, lhabitacio lliure es enorme, la situacio es aprop de la uni i del centre, i el carrer mateix es un dels mes conneguts per lambient de restaurants i bars, genial, excepte el preu, una miiiica car, pero visto lo visto potser es la millor opcio. li he dit de coneixer els companys de pis, pq no hi eren, i mha dit q em passara els mails si hi estan dacord (pero ja x comencar tot era forca ordenat i he vist un mac daqueslls finets finets sobre la taula, vull dir q mala pinta no tenien). la dona, no ho he dit abans, mestresa una mica, no deu ser daki, em talla cada dos per tres, vale q em costa i q a vegades mencallo pero collons, deixam xlar! hehe, pero be be, ens entenem i sap de que parla.

torno a casa i no he rebut cap mail, oh, men! cap mail! cap! be.. segueixo buscant, de cop rebo un mail, es duna noia a la qual li vaig enviar no se quants mails (veieu allo q deia de si alguna organitzacio estava darrera danuncis normals fliparien amb mi), i ja mha passat el contacte del q ho manega tot, correu i telefon. sens dubte, donades ja les dates i el boom destudiants q sta a punt darribar, el truco i quedem x dma al mati a les 8! Be, despres mha trucat x canviar lloc i hora i quedem a les 9. com a minim te quatre pisos q poden interesarme, potser mes. els pisos daquest contacte son mes barats del q stic acostumat a veure i al centre centre (i prop de la uni, us he de posar un mapa un dia, jo no el deixo ni x anar al lavabo i ni us lhe ensenyat, be, un altre dia), aixi q tinc forces esperances. lhome, pero, es nota q no es daki, pq porta un subidon a sobre i un estres.. (tambe parla italia, potser ho es, i pretent parlarme amb italia, fan una gracia), la gent daki en canvi son forca calmats i escolten molt. (per cert, q he vist una tenda/taller/no se ben be que ASUS just a sota, aixi q potser vindre aki a portar el portatil).

per altra banda, tenim una baixa, l’Adrienn mha dit q ha trobat companya de pis, despres lhe trucat per donali el meu consol (haha, es conya) em quedat q ens seguirem veient. avui tmb he nat a la recerca dagenda, fa dies q miro aixi per sobre pero no en veig massa, quan es apunt d comencar el curs, dnks penseu q es impossible, la gent aki no usa agenda ’escolar’ com si diguessim, usen la dany natural (el duna tenda mha ofert lagenda del 2008 a meitat de preu (nomes faltaria) pero clar, aixo danr amb dues agendes es un mal rotllo, i mes en un any com akst), aixi q seguire buscant i sino me la fare jo, quin remei.

El dia de dema promet molt, crec q algun dels pisos de dema mati pot ser el meu desti, i sono aquest ultim q he vist o el de l’Ildiko en ultima instancia, pero no se, tinc aquest presentiment. a mes, per la nit, ja mha dit en Péter que han quedat per sortir de festa, aixi q.. que millor per celebrar q ja tindre pis! hehe (creuem els dits).

bona nit dnks, des de budapest, men vaig a dormir dhora q dma mespera un dia llarg (em posare dues alarmes pq sino ja veig jo q madormire, be, el peter esta al corrent de q mhe de llevar dhora tambe). aprofiteu ara a llegir q no se si em durara gaire aksta falera dexplicarho tot tant, haha, vaya rotllos! petom_

2 comentaris:

  1. M'encanta moltíssim que expliquis cada detall, i t'animo que segueixis amb aquesta falera. Arribo a la nit, encenc l'ordinador, obro el blog i penso a veure, què ha fet avui el Dani? I plasca. I m'encanta, vale?

    Ah, i si, com a comentarisa (i potser lectora) principal, reclamo un mapa amb "postits": uni, centre, possible pis, l'altre possible pis... i hi haurà borrasques al nord mentre que a la resta de la regió només baixaran ls temperatures.

    I escolta, si vols una agenda comme il faut, http://www.cabero.es/cb/main_ca.html, tria la que vulguis, digam una adreça i te l'envio, nomeseascutre! (i barriendo para casa, una mica)



    Ale rei, nanit i que tinguis sort demà


    mua*

    ResponElimina
  2. hola colega!

    estic d'acord amb el comentari de l'amiga clawd quant a la falta de referències topogràfiques. tampoc estaria malament que anessis marcant els pisos visitats i posar-li nom de pila als pisos pq si no al final ens perdrem!

    i res, guai que estiguis tan eufòric i tot sigui tant guai, i que no deixis d'explicar les avetnures minuciosament. que duri, tio chulo!

    una encaixada de mans ben forta!

    joansu

    ResponElimina

santa 2009 - recorregut final pels balcans


Mostra santa 2009 en un mapa més gran

Budapest (by Laura Kettle)

romania 25-29 març 09

escapada PARIS març 2009


Mostra paris 4-8 març en un mapa més gran

back to budpest... el camí més curt: la línia recta!

en busca del hogar vol.MAP

skyscanner.net

l'únic món que tenim